środa, 28 maja 2014

"Maxi Colorful"


Długie, zwiewne, kolorowe sukienki to nie odłączny element letnich sezonów. Są bardzo kobiece, mogą posłużyć nam nie tylko na co dzień, w upalne dni, ale także na bardziej uroczyste okoliczności. Długie, cienkie sukienki świetnie wyglądają do sandałów i katany dżinsowej, ale równie dobrze mogą wyglądać w wersji bardziej eleganckiej i  z sandałami na wysokim obcasie.

Moja dzisiejsza wersja to właśnie ta trochę bardziej elegancka. Wykorzystałam ją na wesele, dobrze się czułam i było mi wygodnie;). Do długiej sukienki w kolorowe kwiaty dobrałam cieliste, wysokie sandałki, delikatne puzderko w złotym kolorze oraz narzutkę o lekko wypukłej fakturze, w kolorze ,,cukierkowego” różu (znacie ja już z ostatniego  modowego postu).
Jeśli chodzi o biżuterię,  do tego typu sukienek pasują etniczne kolie. Ja wybrałam delikatną, ażurową, również w kolorze złota.

Stylizacja letnia, lekka, kolorowa. ..:). Długa sukienka w kwiaty - na co dzień i okazje…:). Propozycja na co dzień wkrótce na blogu…:).












fot.by Joanna
Sukienka : Stradivarius
Buty : Mango
Torebka : Parfois
Kolia : Bijou Brigitte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz