piątek, 13 grudnia 2013

"Christmas gifts part 1"


Z okazji zbliżających się świąt postanowiłam publikować świąteczną serię postów;)... 
Pomyślałam, że każdy pomysł na prezent się przyda. To chyba jedna z najtrudniejszych misji świątecznych..;)

1.Perfumy – to dobry prezent raczej dla każdej kobiety, jeżeli oczywiście znamy gust co do zapachu. Moje najnowsze zapachowe odkrycie to Jimmy Choo. Co prawda perfumy pojawiły się w 2011 roku, ale nigdy wcześniej nie wpadły w moje ręce;). Opakowanie może nie jest zbyt zaskakujące, ale zapach…;). Nuty kwiatowe, mandarynka i toffi to zmysłowe połączenie. Zapach intensywny, ale nie duszący. Wyjątkowy…:)
Jest to marka na wyłączność Sephory, więc jeśli chcemy kupić w perfumerii to tylko tam. Można też kupić w perfumeriach internetowych, jeżeli takowe darzymy zaufaniem.

Sephora cena : ok.339 zł


2. Kopertówka – przyda się z pewnością każdej kobiecie, właściwie każda z nas powinna mieć ją w garderobie;) I nawet kiedy okaże się, że jest już kilka następna nie zaszkodzi;). Dobry prezent np. dla mamy, siostry, przyjaciółki…

New Look  cena : 69 zł





3. Zestaw do czyszczenia monitorów i klawiatury - upominek bardzo praktyczny. W tym przypadku mamy wydanie z ładnym opakowaniem, co właśnie sprawia, że jak najbardziej nadaję się na prezent świąteczny. Dobry prezent np. dla brata, szwagra…

Saturn  cena : 19,90 zł


Powodzenia:)

3 komentarze:

  1. zdjęcie kopertówki na brudnym tle... zdjęcie perfum z odciskami palców...fujjj "Cook my lokk" buhaha, w jakiej szkole uczą takiego angielskiego???

    OdpowiedzUsuń
  2. a może cmok my lokk :)))?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką tej strony i nie rozumiem złośliwego komentarza :(
    Zdjęcia może i niefortunne, ale pomysły bardzo dobre. A anonimowi życzę wszystkiego dobrego na Święta, odrobiny empatii i szacunku dla pracy innych...
    Ps. Gdzie ten lokk bo aż jestem ciekawa...

    OdpowiedzUsuń