poniedziałek, 23 grudnia 2013

"Kolacja wigilijna"


Kolacja wigilijna to uroczysty wieczór. Dlatego powinniśmy dobrać odpowiedni strój.
Najważniejsza oczywiście jest wygoda, ale ubiorem również możemy podkreślić jak ważne to dla nas spotkanie.

Ja w tym roku wybrałam sukienkę ze skórzaną górą i lekko rozkloszowanym koronkowym dołem. Do tego czerwone szpilki i wyrazisty osadzony w ciemnej tonacji makijaż. Z biżuterii dobrałam tylko kolczyki z kamieniem w kolorze grafitu. Skóra, koronka i czerwone szpilki nie wymagają już dodatków:).













Sukienka : Atmosphere/Primark
Buty : Stradivarius



2 komentarze:

  1. Jakaś biedna ta kolacja wigilijna... Gdzie 12 potraw? Jak nie bedzie jedzenia moja droga to niedługo bedziesz musiała nam prezentować ciuchy dla anorektyczek:P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń