czwartek, 14 listopada 2013

ACTIVITIES OFFICE


Często nie mogę się zdecydować czy chcę wyglądać bardziej sportowo czy elegancko. Na co dzień jednak najbardziej lubię odnaleźć  „złoty środek”…:)

Dlatego szczególnie do gustu przypadły mi modne w tym sezonie, spodnie z materiału  ze ściągaczem w pasie. W przypadku tej stylizacji to spodnie z lejącej krępy ze skórzaną wstawką na ściągaczu, która zresztą trochę ujmuje sportowy charakter:) Pasują do płaskich butów, basicowej bluzki jak też szpilek czy eleganckiej koszuli. 
Tak więc dopisałam je  do mojej ulubionej grupy ubrań tj. uniwersalnych – nie masz pomysłu wyciągnij …:)

W tej stylizacji oprócz uniwersalnych spodni mamy też równie uniwersalną koszulę;). Zapiętą pod szyję śmiało możemy ubrać do pracy, ale  wystarczy lekko podwinąć rękawy, odpiąć dwa guziki, płaskie buty zamienić na szpilki i let’s start the party;)
Sztyblety…to jest coś co tej jesieni naprawdę przypadło mi do gustu, z w/w spodniami współgrają idealnie.




















Kurtka : Stradivarius
Koszula : Mohito
Spodnie : Mango
Buty : Nessi
Zegarek : Avon


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula! Kołnierzyk dla mnie WOW! W tym zestawie idealnie do biura

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny akcent kolorystyczny w postaci mięty do czarnego zestawu.

    OdpowiedzUsuń