poniedziałek, 11 listopada 2013

GOLDEN WALK


….więc jestem J

Na pierwszy wpis postanowiłam przygotować stylizację związaną z czymś co (na razie tym co mnie znają J) kojarzy się z moją osobą. Poza tym bardzo bym chciałam żebyście poznali - (może jakiś mężczyzna również odwiedzi mój blog:) ) jedną z moich najlepszych przyjaciółek…to spacery właśnie z nią kocham najbardziej;). Ma na imię Tora i pewnie nie raz pojawi się na wpisach;) Mam nadzieję, że ją polubicie;)…

Poza tym początek naszej polskiej złotej jesieni okazał się niezwykle ciepły, więc nie mogłam stracić okazji na zdjęcia w lesie, ozłoconym różnokolorowymi liśćmi i słońcem.
Wiem, wiem jest już nieco chłodniej i deszczowo, ale pracę nad blogiem jeszcze trwały, a ja nie  mogłam się powstrzymać...;). Chyba wszyscy mamy nadzieję na jeszcze trochę słońca J

Na spacer z psem niekoniecznie musimy się ubierać w stare dresy i za dużą bluzę. Grunt żeby było nam ciepło i wygodnie, ale odrobina aktualnych trendów nie zaszkodzi;)
Myślę, że zawsze modna koszula w kratę do tego poszarpane dżinsy i lekka kamizelka wypełniona pierzem  będzie w sam raz.

 Koszula w kratę i dżinsy to stare i sprawdzone połączenie. Dorzućmy do tego pasek z aktualnie modnymi ćwiekami czy dżetami oraz zamszowe botki z zaokrąglonym czubkiem i jesteśmy gotowe na długi  jesienny spacer J  także jeśli po drodze spotkamy kogoś znajomego i zaproponuje nam kawę to strój również będzie odpowiedni…J














Kamizelka : Mango
Koszula : H&M
Dżinsy : Mango
Buty : Milano shoes
Pasek : Stradivarius


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz