piątek, 31 stycznia 2014

"Accessories"


W dzisiejszym lifestylu przygotowałam dla Was bardzo praktyczną propozycję kuferka na biżuterię. Z doświadczenia wiem, że jej przechowywanie bywa kłopotliwe. Sama długo rozglądałam się za czymś ciekawym. Kuferek nie jest może najoryginalniejszym pomysłem, ale czasami najprostsze rozwiązania okazują się najlepsze…

Kuferek, który wybrałam ma bardzo ładny design, jest starannie wykonany, a przede wszystkim funkcjonalny, choć nie jest on przeznaczony na dużą ilość biżuterii. Ja przechowuje w nim  tą ulubioną, którą wykorzystuje najczęściej i taką, której nie należy przechowywać na wierzchu. Np. srebro,  złoto czy stal szlachetna nie powinna być przechowywana w miejscu z dostępem do światła i wilgoci.  

Dodatkowym atutem tego kuferka jest podróżna wkładka. Zawsze miałam problem z tym w co spakować biżuterię na wyjazd. Woreczki, torebeczki, pudełeczka, ehhh…;). I wreszcie mam coś co idealnie się nadaje – zamykany mini kuferek:).

Funkcjonalny, praktyczny prezent, który przyda się każdej kobiecie…:).

Apart 149 zł









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz