piątek, 17 stycznia 2014

"Beauty Box"


Róż Collistar - Maxi róż do policzków jedwabisty efekt

Marka Collistar to moja najbardziej ulubiona z ulubionych;). Dobra jakość za niewygórowaną cenę. Ciekawe, różnorodne i trwałe produkty. Do kupienia w sieci perfumerii Douglas.
Bez wątpienia kosmetyki tej marki pojawią się jeszcze w kolejnych beauty box.

To mój typ na róż…
Trwałość około 8 godzin. Jedna  zalet to funkcjonalne opakowanie z pędzlem  i lusterkami. Pędzel jest z bardzo miękkiego włosia.  Atutem jest też większa niż w większości  gramatura (7 g). Jest również bardzo wydajny. Wystarczy nałożyć niewielką ilość, aby podkreślić kości policzkowe, także na pewno starczy na bardzo długo. Ja używam już kilka miesięcy i mam wrażenie, że go nie ubywa;).
Ma delikatną konsystencję i dobrze stapia się ze skórą.
Zawiera witaminę E, kwas hialuronowy i filtry UV-A i UV-B, a to dodatkowa ochrona.
Bardzo dobra jakość

Na zdjęciu odcień nr 19 Corallo

Cena : 115 zł Douglas





Podkład Paese – Specjalistyczny podkład matujący do skóry tłustej i mieszanej

Do zakupienia podkładu skusiła  mnie przede wszystkim cena. Okazało się, że ma więcej zalet:). Jest bardzo wydajny i dobrze matuje nie wysuszając przy tym skóry. Przy drobnych niedoskonałościach również dobrze kryje. Ma konsystencję musu i dobrze się rozprowadza, ale z racji opakowania najwygodniej nakładać go pędzlem do podkładu lub gąbeczką. Zresztą opakowanie jest estetyczne i ładne. Godny polecenia.


Cena : około 29 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz