środa, 19 lutego 2014

"Karnawał w Wenecji"


W związku z trwającym karnawałem przygotowałam dla Was post w karnawałowym właśnie klimacie:).

Czarna spódnica i biała bluzka to nie musi być zestaw tylko na egzamin. Z odpowiednimi dodatkami  spokojnie możemy wybrać się w tym zestawieniu na karnawałową imprezę.

Co prawda sezon jesień- zima 2013/2014 powoli dobiega końca, ale jednym z jego must have jest rozkloszowana skórzana spódnica. Mimo, że szczególnie należy zwrócić uwagę na to co do niej dobieramy, możemy nosić ją na wiele sposobów i na wiele okazji, zarówno na co dzień, do pracy jak też na imprezę. Połączymy ją np. z krótkimi topami czy taliowanymi koszulami.

Ja dobrałam do spódnicy zwiewną białą bluzeczkę zapiętą pod szyje z delikatnymi ćwiekami na kołnierzyku, które postanowiłam doczepić samodzielnie;). W taki właśnie sposób możemy łatwo sprawić, by bluzka z zeszłego sezonu przeszła na sezon aktualny;).

Aby nieco ożywić całą stylizację i nadać jej trochę ,,pazura” dobrałam czerwone szpilki i kopertówkę z imitacji skóry węża. Do bluzki zapiętej pod szyję dobrze wyglądają włosy upięte do góry np. w kok…:).


A W podróż do Wenecji zabierze Was Cafe Venezia Police. Skosztujecie tam lody z najlepszych komponentów, pyszne ciasta i desery. A ciekawy wystrój i przyjazna atmosfera sprawią, że miło spędzicie czas…:)














fot.by Joanna
Cafe Venezia


Spódnica : Sophie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz