poniedziałek, 14 kwietnia 2014

"Spring Combination"


Kombinezon! Tak! Szukałam odpowiedniego bardzo długo! To za luźny, to za duży, zbyt elegancki albo zbyt sportowy. I nareszcie trafiłam na ten idealny!;) Delikatny materiał oraz dopasowany krój nadają mu szyku, a ściągacz w pasie i przy nogawkach przełamuje ten elegancki styl.
Kombinezon to zawsze oryginalny pomysł na ubiór. Ciekawa alternatywa dla spodni czy sukienki, która sprawi, że wyróżnimy się spośród tłumu;). Ja wybrałam taki, który możemy nosić w wersji na sportowo, w wersji na elegancko, ale też w tych pomiędzy. Zresztą tak jak to jest w przypadku prezentowanej dzisiaj stylizacji.
Do kombinezonu dobrałam prostą marynarkę w jednym z kolorów tej wiosny, pastelowym błękicie. (Marynarki w pudrowych kolorach to absolutny hit  tej wiosny!).
,,Trampkowate baleriny” znacie już z poprzedniego postu. Jak widać pasują nie tylko do sportowego stroju. Stylizacja na np. długi dzień w pracy:).

Marynarkę, jak też kombinezon na pewno zobaczycie jeszcze w wielu innych konfiguracjach…:).













fot.by Joanna

Marynarka : Bershka
Kombinezon : Mohito
Bransoletka : H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz